Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно първо палене на 1.9

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщение
    датчика съм го сменил вчера този на термостата, а кой е датчика който показва вътре каква е температурата на мотора и къде се намира.Някъде бях чел че е до самия термостат но не го открих.Възможно ли е грешка P0115 да се получава и от това
    http://ricambi.alfisti.net/product_i...TV-Spider.html
    Братле - пост номер 76 долу, под цитата. Ако не можеш да ги интерпретираш тия неща иди на диагностика и стига си сменял преди това. Ще потрошиш колата залудо
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщение
      датчика съм го сменил вчера този на термостата, а кой е датчика който показва вътре каква е температурата на мотора и къде се намира.Някъде бях чел че е до самия термостат но не го открих.Възможно ли е грешка P0115 да се получава и от това
      http://ricambi.alfisti.net/product_i...TV-Spider.html
      Датчикам на термостата е и за температурата за ЕКУ-то,и за таблото,затова има 3 крака.Иначе от резистора за перките,неможа да ти дава тази грешка.Провери си по няй-елементарния начин термостата,запали сутринта колата,и след 5-6 мин. работа пипни горния маркуч,който идва от термостата и влиза в радиатора,ако е топъл си за термостат,при това положение е неормално да ти записва тази грешка.
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #93
        термостата отваря на около 75градуса тогава се стопля маркуча след него но защо не показва реалната температура вътре а разликата с феса е 10градуса както и за външната ФЕС-а показва с 10градуса повече и в двата случая.Пък както казват колегите по горе иди на диагностика ходил съм ама все казват колата е добре нищи и няма,но аз ходя все с топла кола нямам възможност да я оставям ползвам я постоянно ,затова се мъча сам да се справям с нещата не че ми се свидят пари за диагностика и последващ ремонт евентуално.
        Last edited by borislav82; d.m.y г., 10:49.
        156 1,9JTD 2000

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщение
          термостата отваря на около 75градуса тогава се стопля маркуча след него но защо не показва реалната температура вътре а разликата с феса е 10градуса както и за външната ФЕС-а показва с 10градуса повече и в двата случая.Пък както казват колегите по горе иди на диагностика ходил съм ама все казват колата е добре нищи и няма,но аз ходя все с топла кола нямам възможност да я оставям ползвам я постоянно ,затова се мъча сам да се справям с нещата не че ми се свидят пари за диагностика и последващ ремонт евентуално.
          Naправи си разходка до Варна при Пининфарина
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #95
            Точно той вече я е гледал още миналата година като беше така-каза нищо и няма.Преди 10 дена бях при него сменях ангренаж казах му да погледне зацепването абе каза всичко е ОК ама не пали като е студена при -1и на долу.Вече незнам май някой голям баир и трябва
            156 1,9JTD 2000

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщение
              Точно той вече я е гледал още миналата година като беше така-каза нищо и няма.Преди 10 дена бях при него сменях ангренаж казах му да погледне зацепването абе каза всичко е ОК ама не пали като е студена при -1и на долу.Вече незнам май някой голям баир и трябва
              Mnogo лошо тогава. Ти с ФЕС оправяш ли се?
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #97
                Я откачи маркуча за обратната нафта,и пробвай да духнеш към резервоара,ако не стане,опитай с нещо да го продухаш.ЖТД-та със запушена обратна нафта,палят трудно,или въобще не палят
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #98
                  и това ще пробвам днеска да видим какво ще стане но това запушване влияели се от температурите защото днес беше 0градуса сутринта и си запали без ядове
                  156 1,9JTD 2000

                  Comment


                  • #99
                    Нали искаш всевъзможни съвети,за непалене на ЖТД,пробвай всичко,което ти предлагаме тук във форума,пък накрая може да се оправи
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • и ти си прав колега.А възможно ли е в студено време да и пада горивото,значи аз първо това си помислих сложих един прозрачен филтър на входящия маркуч преди филтъра обаче все пълен си стои незнам на самия филтър отгоре има нещо като възвратен клапан или се лъжа
                      156 1,9JTD 2000

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщение
                        и ти си прав колега.А възможно ли е в студено време да и пада горивото,значи аз първо това си помислих сложих един прозрачен филтър на входящия маркуч преди филтъра обаче все пълен си стои незнам на самия филтър отгоре има нещо като възвратен клапан или се лъжа
                        Има клапан на конзолата на филтъра да
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • Днес реших да погледна с ФЕС дали има записани някакви грешки, че не бях я гледал няколко месеца. Грешки нямаше, но ми направиха впечатление различните температури преди палене, след като колата е стояла около 12 часа навън. Гориво -0.9*, датчик за външен въздух 1*, двигател 2*, въздух 3-4*/непосредствено след запалването се вдигна още малко/. В първите секунди имаше разлика между искано и измерено количество въздух, но много бързо двете стойности започнаха да се движат заедно. Нормално ли е да има такава разлика в температурите и по-високата /и според мен невярна/ стойност на темпертурата на въздуха не е ли предпоставка за затруднено палене?

                          п.п. температурата на въздуха влияе ли се от сензора на дебитомера и затова да се получава по-високата стойност?
                          Last edited by rossenvn; d.m.y г., 22:28. Основание: допълнение
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение

                            п.п. температурата на въздуха влияе ли се от сензора на дебитомера и затова да се получава по-високата стойност?
                            Не, забрави
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                              Днес реших да погледна с ФЕС дали има записани някакви грешки, че не бях я гледал няколко месеца. Грешки нямаше, но ми направиха впечатление различните температури преди палене, след като колата е стояла около 12 часа навън. Гориво -0.9*, датчик за външен въздух 1*, двигател 2*, въздух 3-4*/непосредствено след запалването се вдигна още малко/. В първите секунди имаше разлика между искано и измерено количество въздух, но много бързо двете стойности започнаха да се движат заедно. Нормално ли е да има такава разлика в температурите и по-високата /и според мен невярна/ стойност на темпертурата на въздуха не е ли предпоставка за затруднено палене?

                              п.п. температурата на въздуха влияе ли се от сензора на дебитомера и затова да се получава по-високата стойност?
                              В такива малки граници е разликата в температурата,че е абсурд тва да е предпоставка за трудно палене.Има писано за 155 с 16в мотор,как на топло не палят,там е от датчика,но се получава разлика м/у антифриз-въздух разлика 15-20 гр..Свали дебитомера и виж в какво състояние е датчика за температурата-межо да го изплакнеш малко
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • Здравейте,колеги аз вече мога да се похваля с добро палене на минусови температури .Преди 10-тина дни смених регулатора за налягането (макар че беше нов)и от тогава насам всяка сутрин си е минус тук в Добрич но ядове с паленето нямам.Дано и занапред да е така.
                                156 1,9JTD 2000

                                Comment

                                Working...
                                X